Friday 16 March 2012

Search Engine Optimization proces

Search Engine Optimization (SEO) is een zeer technisch proces, maar voor online handelaars het is ook een kritisch bedrijfsproces. Daarom nemen we de tijd om te leren over uw doelstellingen, producten, de concurrentie, en uw markt. Webdesign enschede

Eerst zullen we de structuur van de site en zoekmachine rankings beoordelen voor zowel uw website (indien aanwezig) en die van uw concurrenten. Dit helpt definiƫren 'voor' en 'Na' benchmarks voor de zoekmachine optimalisatie.

Keyword onderzoek is de volgende - het identificeren van de woorden of zinnen die uw publiek zal waarschijnlijk tot het aangaan van zoekmachines om uw producten te vinden. Dit onderzoek kan opleveren trefwoord suggesties die kan een van de meest gunstige aspecten van SEO, met een hoge return on investment (ROI).

Trefwoord onderzoek bestaat uit drie primaire activiteiten:
Ontdekking

We zullen u begeleiden naar de meest relevante zoekwoorden voor uw winkel te kiezen. We zullen gebruik maken van de 'root' trefwoorden om gerelateerde enkele trefwoorden, trefwoord combinaties en variaties, zoals enkelvoud, meervoudsvormen en synoniemen te genereren. Website optimalisatie

Dan zullen we deze vergelijken met trefwoord suggesties aan die in het huidige gebruik door uw doelgroep. Het doel is om de meest gebruikte zoekwoorden te identificeren, zodat we ons kunnen focussen op de 'vitale paar' voor uw winkel.
ROI-analyse

Populaire zoekwoorden zijn niet altijd de meest waardevolle. Generieke zoekwoorden op grote schaal kunnen worden gebruikt terwijl het ook beschikt middelmatige omrekeningskoersen. We voeren een statistische analyse die relevante trefwoorden benadrukt met de hoogste ROI.
Concurrentieanalyse

Deze fase zal u tonen het concurrerende landschap voor een bepaalde zoekterm. Concurrerende factoren zijn onder meer hoe ijverig sites zijn tot optimalisatie problemen, hoe veel relevante inkomende links zij hebben ontvangen.

Ook geven wij u een eerste Positioning rapport dat van uw concurrenten sterke en zwakke punten belicht, samen met een overzicht van waar u en de concurrentie op dit moment gepositioneerd in de belangrijkste zoekmachines en directories.
Site-Zoekmachine optimalisatie

Het optimaliseren van uw site zal nemen meestal 5-10 werkdagen, afhankelijk van uw doelen, de complexiteit van uw site, en het competitieve landschap.

Opmerking: Het optimaliseren van uw site zal niet van invloed op de manier waarop uw pagina's te kijken op welke manier. De noodzakelijke veranderingen zijn nieuwe URL's (pad namen) voor de geselecteerde pagina's en inclusief een lijst van aanbevolen woorden in uw bestaande pagina-inhoud. Wij geven je bestanden een samenvatting van al deze veranderingen.
De site optimalisatie proces bestaat uit:
On-pagina Site-optimalisatie

Hier werken we aan een pagina voor pagina basis om uw inhoud te optimaliseren. Wij identificeren de pagina ('s) nodig modificatie en geven u de geoptimaliseerde inhoud die u nodig hebt voor hogere rankings. Al onze methoden te volgen Best Practices voor SEO en zijn spam-vrij. We passen factoren als titel & Meta Tags, maken / Reframing, interne Site Links, trefwoord-rijke inhoud en URL-framing. Als we klaar zijn, kan uw site zeker worden beschouwd als zoekmachine-vriendelijk.

Webpagina Analyse
Wij voeren ook een diepgaande analyse van uw website en server, om eventuele problemen met betrekking tot naleving van normen, domein gebruik, pagina structuren, interne en externe linkstructuur te identificeren, URL-rewriting, load balancing en alle problemen die uw zoekmachine positie zou kunnen verlagen.
Zoekmachine Markup semantische analyse
Hier analyseren we de broncode van uw website en correcte alles wat zou kunnen maken van een zoekmachine aarzelen of struikelen. Deze analyse wordt ook gecontroleerd of de Meta Tags, titels, Trefwoord Dichtheid en Content op alle pagina's.

Off-pagina Site-optimalisatie

Als on-page optimalisatie is voltooid, zullen we opnieuw de website om te zien of verdere aanpassingen nodig zijn. Als alles perfect is, zullen we de geoptimaliseerde pagina (met gecompileerde tags) uploaden naar uw server.

Uw website is nu klaar voor de grote zoekmachines.
Link Building

Stimuleren van Page Rank is de volgende prioriteit voor uw geoptimaliseerde site. Wanneer alle andere factoren gelijk zijn, zullen zoekmachines steeds voorstander van de pagina met een hogere Page Rank.

Page Rank is in wezen 'link populariteit.' Het is een weerspiegeling van hoeveel andere websites bevatten links wees op uw locatie. (U kunt ook hoort deze zogenaamde 'inbound links' of 'niet-wederkerige links.'

Google, Yahoo, MSN, Ask Jeeves, AltaVista en anderen hechten grote waarde aan inkomende links. Een groot aantal kwalitatief hoogwaardige inkomende links kan u helpen uw website versloeg de concurrentie in de zoekmachine rankings.

Niet alle links zijn gelijk. Zoekmachines evalueren van de inkomende links naar de 'kwaliteit' van de koppeling te bepalen. Zij maken gebruik van factoren als de Page Rank van de koppeling pagina, de totale uitgaande links op de koppeling pagina, de relevantie van de website te koppelen aan uw branche, de relevantie van de specifieke koppeling pagina, het gebruik van trefwoorden in anchor-tekst, enz.

1 comment:

  1. We zullen u begeleiden naar de meest relevante zoekwoorden voor uw winkel te kiezen. We zullen gebruik maken van de 'root' trefwoorden om gerelateerde enkele trefwoorden..

    ReplyDelete