Friday 9 March 2012

Omhels uw beelden in Search Engine Optimization

Misschien wel de meest onontgonnen zoekmachine optimalisatie tool is het optimaliseren van uw afbeeldingen. Maar hoe ga je over het gebruik van uw afbeeldingen om uw zoekmachine rankings te verhogen? Hier ziet u hoe. Webdesign enschede

Je weet alles over keywords, metadata, link populariteit, H1 tags, sterke tekst en dergelijke. Gewapend met deze kennis, ga je over het optimaliseren van uw website, alleen om te ontdekken dat je nog niet de organische zoekmachine zichtbaarheid die u wenst krijgt. Verbijsterd, vraag je je af waarom.

Je weet net genoeg om gevaarlijk zijn. Om jezelf, dat is. De term sophomorisch opkomt. Van het Griekse, Sophos (betekent "wijze"), en Moros (betekenis "dwaas", zoals in "moron"), misschien ben je een 'wijze dwaas'.

Maar wacht. Voordat je in een snit over het feit dat, gezien de benaming wijze dwaas, laten we uitzoeken hoe zich te ontdoen van de Moros terwijl de Sophos.

Waarschijnlijk een van uw grootste problemen is het niet goed je foto's te optimaliseren voor zoekmachines. Om te begrijpen hoe het uitvoeren van zoekmachine optimalisatie van uw foto's wordt gedaan, laten we eerst eens kijken hoe zoekmachines na te gaan van de inhoud van een foto te maken. Webdesign enschede

Het is belangrijk te onthouden dat zoekmachines geen beelden van de manier waarop mensen dat doen zien. Foto's zijn niets meer dan stukjes code die een computer wat kleur en helderheid, waarbij op een bepaalde pixel weer te geven te vertellen. Terwijl vooronderzoek is gedaan op het gebied van beeldherkenning door zoekmachines, de algoritmen zijn rudimentair in het beste geval doen niets meer dan een analyse van de kleuren en helderheid, zonder enige echte vooruitgang die wordt geboekt bij het identificeren van de voorstelling die in het beeld.

Daarom zoekmachines rekenen op twee belangrijke algoritmes voor de identificatie van de inhoud van een beeld. De eerste is afhankelijk van een contextuele analyse, de tweede is afhankelijk van wat we vertellen de zoekmachines.

Contextuele analyse van beelden

De contextuele analyse van de beelden is voornamelijk gebaseerd op (1) het onderwerp van de pagina en (2) de tekst onmiddellijk voor, na of rond het beeld (ook bekend als een bijschrift). Bij gebreke van aanvullende informatie, zal een zoekmachine gaan ervan uit dat een afbeelding op een webpagina is een afbeelding die verband houden met de algemene inhoud van die pagina, met meer nadruk op de tekst in de directe omgeving van het beeld. Vanuit een SEO perspectief, zullen we ervan uit dat de inhoud al is geoptimaliseerd voor de gewenste trefzinnen, zodat (1) hierboven niet veel voor ons doen. Kan echter een beetje een boost rankings worden verkregen door ervoor te zorgen dat uw foto's (ongeacht wat ze echt van) keyphrase rijke inhoud bevatten om hen heen. Website optimalisatie

Echter, de echte kracht van beelden in zoekmachine optimalisatie gevonden in wat we vertellen de zoekmachines. Er zijn twee belangrijke technieken voor het optimaliseren van foto's op deze manier, dat zal zonder twijfel te geven uw site een boost rankings.

Het vertellen van de zoekmachines over uw afbeeldingen

De eerste belangrijke techniek staat bekend als beschrijvende bestandsnamen. Een zoekmachine geeft veel gewicht aan de naam van het beeldbestand. Dus, bijvoorbeeld, als je RCA en je een logo beeld van een hond met zijn oor in een grammofoon, kunt u de naam van de afbeelding gramophone.jpg of dog.jpg. Dit is het vertellen van de zoekmachines die uw imago inhoud met betrekking tot honden of grammofoons bevat.

Maar weer wachten.

Dit is ook het vertellen van de zoekmachines die uw webpagina gaat over honden of platenspelers. Als je RCA, zou je niet liever worden gerangschikt voor een term als "consumentenelektronica"? Waarschijnlijk. Dus, gebruik te maken van beschrijvende bestandsnamen, zou u uw beeldbestanden namen waarin het algemeen thema van uw website denken te geven. Dus in plaats van het benoemen van de afbeelding logo.jpg, banner.gif, dog.jpg, gramophone.jpg en dergelijke, zou je de afbeelding wilt iets als consumenten-elektronica-logo.jpg of consumer_electronics_dog.jpg te noemen. Nu u gebruik maakt van keyphrase rijke bestandsnamen, en het geven van uw site een boost rankings.

De andere belangrijke manier waarop je een zoekmachine vertellen over uw afbeeldingen is via het gebruik van beeld ALT-attributen. Een ALT attribuut is eenvoudig alternatieve tekst die wordt gebruikt om het beeld te beschrijven. In plaats van woorden als "Dog luisteren naar grammofoon" in je ALT-attribuut, moet je kijken naar ALT-attributen als een andere mogelijkheid om uw trefzinnen onder meer op uw pagina. Dus, zouden we willen dat de ALT-attribuut in het geval van RCA naar iets als "Consumer Electronics" zeggen.

Het niet goed foto's te optimaliseren die op deze manier is een grote fout in vele pogingen tot zoekmachine optimalisatie. Naar aanleiding van deze technieken zal ongetwijfeld helpen uw online business naar de organische zoekmachine zichtbaarheid die u wenst te bereiken.

2 comments:

  1. Om te begrijpen hoe het uitvoeren van zoekmachine optimalisatie van uw foto's wordt gedaan, laten we eerst eens kijken hoe zoekmachines na te gaan van de inhoud van een foto te maken. Webdesign enschede

    ReplyDelete
  2. Misschien kunt u hier nog meer tips vinden om een website te laten maken.
    Website laten maken

    ReplyDelete