Thursday 1 March 2012

Hoe Mijn Website Made me 100.000 dollar in de verkoop zijn 1e jaar

Een goed ontworpen website en op de markt kunnen lanceren je in een winstgevend bedrijf van uw 1e jaar - Dit is mijn verhaal.

95% van de bedrijven niet in de 1e vijf jaar, volgens de statistieken en de meeste bedrijven niet winstgevend zijn in het eerste jaar. Om mijn titel te verduidelijken beter gezegd, zou ik zeggen: "Hoe mijn website gegenereerd me $ 100.000 in omzet het eerste jaar dat heb ik gewerkt aan mijn bedrijf full-time." Om preciezer te zijn, het was eigenlijk mijn tweede jaar, het eerste jaar was het een bijbaantje waar ik aan gewerkt naast mijn full-time kantoorbaan.

Maar ik heb zoveel geleerd over websites en hoe ze de markt te brengen, dat ik u kan geven inzicht over hoe u uw website markt, zodat u zich op de 1ste pagina van Google en geven u een overzicht van tools die ik gebruikte om mijn website succesvol , alsmede, vertel je weinig bekende feiten, dat heb ik geleerd langs mijn reis, die zal maken of breken het succes van uw bedrijf.

Stap 1 - verstandig investeren - Maar laat je niet struikelen over Dollars aan Pennies Bewaar

Ik kan eerlijk zeggen dat voor mij het hebben van een website is de meest belangrijke en winstgevende tool die ik gebruikt voor het genereren van omzet. Als het niet voor mijn website, die 95% van mijn inkomsten, zou ik niet in het bedrijfsleven. Ik leerde snel dat bij het starten van een nieuw bedrijf te houden startkapitaal lage essentieel was, immers, ik heb altijd dacht dat er een 95% kans dat ik alles zou verliezen in 5 jaar. Probeer zoveel mogelijk te beperken wat je hebt te verliezen. Maar je loopt langs een zeer smalle evenwichtsbalk, omdat ik ook geleerd al snel dat je krijgt wat je betaalt voor, dus sommige dingen zijn van essentieel belang om te investeren inch dan krijg je een succesvol bedrijf niet beginnen zonder geld te besteden, maar investeren het verstandig.

Het eerste gebied van de investeringen zal worden in uw website. Uw website is een vorm van reclame en reclame is een gebied dat niet kan worden over het hoofd gezien. Als het gaat om reclame Ik zou liever besteden $ 10.000,00 op iets dat gaat me een $ 50.000 in de winst, dan besteden 100,00 dollar dat brengt me niets. Ik heb geconstateerd dat de kosten van reclame lanen weinig af van hoe goed ze werken weerspiegelt. Ik heb doorgebracht 1.000 dollar 's op advertenties die alleen gerst betaald voor zichzelf en ik heb $ 100 uitgegeven op wegen die bracht me 1.000 dollar' s in de inkomsten en vice versa. Ik ben zo pro website, omdat dat veruit is mijn meest winstgevende laan van reclame tot nu toe.

Stap 2 - Het kiezen van een domeinnaam en een bedrijfsnaam - Maak het relavent

Zoals ik al zei een website is de belangrijkste stap in het starten van een succesvol bedrijf, maar nog belangrijker dat het maken van een website is dat mensen die in staat zijn om uw website te vinden op Google. Als u niet op de 1e pagina te vergeten over het maken van geen geld van uw website. Dus hiermee rekening houden bij het benoemen van uw bedrijf. Google geeft veel gewicht aan de titel in de domeinnaam. Wat ik bedoel is wanneer iemand zoekt naar een iets, laten we zeggen groenvoorzieners. Uw website zal een stuk beter kans om op de eerste pagina van Google of uw domein Quality-Landscapers.com en net voor de eenvoud Ik zou aanraden het benoemen van uw bedrijf na uw domeinnaam, zodat mensen gemakkelijk kunnen onthouden. Dus misschien de naam van uw bedrijf West Coast Kwaliteit Hoveniers, of iets dergelijks. Voordat je gaat en registreer een domeinnaam moet u ervoor zorgen dat mensen op zoek zijn naar de zoekwoorden die je dacht dat ze zouden worden gezocht. Google biedt een gratis tool om populaire zoekwoorden te onderzoeken. Gebruik gratis programma van Google keyword research tool om een ​​zeer populaire zoekterm te vinden, en vervolgens naar uw website domeinnaam en uw bedrijfsnaam te structureren na het te proberen. Dit is uw kans om het trefwoord halen die mensen het meest, dat betrekking heeft op het product of de dienst die u verkoopt zoeken.

Stap 3 - Website Ontwikkeling

Website ontwikkeling is cruciaal. Om ervoor te zorgen u krijgt gevonden op Google moet je de juiste zoekwoorden, links en inhoud hebben op de juiste plek. Dit kan lastig zijn voor de beginner, want meer is niet beter, in plaats daarvan een strategische locatie voor elk relevant zoekwoord is de sleutel. Maak je geen zorgen over het kennen van HTML, is er een programma die er zijn dat is eenvoudig te gebruiken en staat u toe om professioneel ogende websites. Webdesign enschede

Ok, het eerste wat eerste, geloof me, ik heb overal gekeken en je bent niet van plan om een ​​volledig gratis website bouwprogramma dat is van enige waarde of een die laat je op de 1ste pagina van Google te vinden. Voor u de marketing van uw website online het programma moet flexibel, klantgericht, en voorzien van extra's zoals de mogelijkheid om alt-tekst toe te voegen, titel tags en beschrijvingen. De website bouwer moet ook de mogelijkheid om vele pagina's toe te voegen, vrij zijn van extra advertentie, en hebben een korte domeinnaam.

Niemand zal een bedrijf dat een domein van freewebsites.qualitylandscapers.com heeft vertrouwen, plus Google zal het nooit op de 1e pagina. Als u gebonden bent en vastbesloten om die route bent u beter af het creƫren van een Squidoo lens te gaan. Nu heb ik een programma dat werkt gevonden, is het zeer lage kosten, heeft een grote technische ondersteuning, is zeer eenvoudig te gebruiken en beschikt over video-tutorials over hoe je bijna alles doen. Ik praat erover in meer detail als je naar de link naar mijn blog aan de onderkant van de pagina. Zoekmachine optimalisatie

De bekroonde programma werkt en het is eenvoudig in gebruik en heeft mij de kans om 100.000 dollar te maken in de verkoop mijn eerste volledige jaar van het bedrijfsleven. Ik was in staat om dit te doen omwille van zijn eenvoud, maar toch aanpasbare en robuuste eigenschappen die geproduceerd een Google-vriendelijke professioneel ogende webpagina die op de 1ste pagina van Google staat op voor al mijn relevante zoekwoorden. In mijn blog geef ik u de website en de naam van het bedrijf ben ik begonnen, zodat u zelf kunt zien wat er mogelijk is als je dit programma gebruiken. Het is veruit de beste en meest kosteneffectieve web hosting en website bouwer die er zijn.

Stap 4 - Website Marketing - Building Backlinks

Nadat u uw website heeft, moet het worden voorgelegd aan alle zoekmachines en lokale directories als het een lokaal bedrijf. Om uw website te krijgen op de eerste pagina van Google, zorg ervoor dat de website is geoptimaliseerd met de juiste trefwoorden in de juiste gebieden, is geoptimaliseerd en interessante inhoud, en is structureel Google vriendelijk is de eerste stap. Maar even belangrijk is wat je doet van je website. Je ziet Google een hoge prioriteit op de rug links. Terug links zijn wanneer een andere website vindt uw inhoud zo intrigerend, dat ze een link van hun website naar de uwe te zetten. Maar maak je geen zorgen, je kunt gaan op andere websites en maak je eigen terug links naar uw site.

Alle websites hebben iets bekend als Page Rank. Websites die Google acht meer relevant en van hogere kwaliteit worden beloond met een hogere page rank, als een pagina met een hoge page rank links naar uw website wordt beschouwd als veel beter dan een website met een lagere pagerank heeft. Wat heeft gewerkt voor mij het beste is om een ​​hoge ranking artikel sites zoals Blog Archive, artikel Biz, te gebruiken en de artikelen, maar ook talloze anderen Ga naar korte artikelen over mijn vak en dan aan de onderkant van het artikel te schrijven een link terug naar mijn site het gebruik anchor-tekst voor het zoekwoord dat u probeert te scoren voor. In mijn blog heb ik het over een aantal gratis en goedkope tools die beschikbaar zijn die helpen het proces te versnellen. Website optimalisatie

Stap 5 - Aan de Geclassificeerd als op Business van Google Advertenties

Heb je ooit geprobeerd te typen in iets als "Orlando Loodgieters" in de zoekbalk van Google en zag dat het bracht een kaart met lokale loodgieters in de omgeving? Nou als je een lokaal bedrijf is het belangrijk om aan de slag gerangschikt voor. Om dit te doen, moet je in eerste instantie zich registreren en uw bedrijf aan te melden op Google, daar zul je typt in het adres en alle informatie over uw bedrijf.

Echter, als u niet beschikt over een bakstenen en mortel winkel in de stad die u probeert te halen; maar in plaats daarvan bieden diensten aan, zoals sanitair. Wat je kan is om naar de UPS winkel in de grote stedelijke gebied dat u probeert te richten en een mailbox, geen postbus te krijgen, je moet een echte adres. UPS winkels bieden deze service en een aantal afdrukken winkels. Dit geeft je een adres in te voeren in Google, nu zet dit adres aan de onderkant van elke pagina van uw website als de voettekst en naast het adres put "Billing Address", zodat je niet verwarren uw klanten en hebben mensen die proberen te vind uw sanitair winkel die niet bestaat. Ook in Google wanneer u zich aanmeldt voor de zakelijke rekening zorg ervoor dat u in te vullen, alle informatie, zoals de aangeboden diensten, foto's, YouTube-video's, enz. Vul alles in, dit zal helpen bij het steeds hoger gerangschikt in de lokale bedrijvengids.

1 comment:

  1. Wat ik bedoel is wanneer iemand zoekt naar een iets, laten we zeggen groenvoorzieners.

    ReplyDelete