Saturday 18 August 2012

Schakel potentiële gasten door fijnafstelling website optimalisatie

De meeste PC-web reizen boekers vandaag de dag goed geïnformeerd zijn, kennen hun mogelijkheden, en willen snel hun resultaten. Een marketeer heeft als doel moet in staat zijn om hun marktsegment begrijpen en in staat om hun koopgedrag te anticiperen, om te profiteren om aan hun behoeften voldoet.

Wanneer u de inhoud en vormgeving lay-out van uw hotel site te framen, moet niet alleen is het aantrekkelijk en aantrekkelijk, maar het moet duidelijk de inhoud ook in termen van begrijpelijkheid en een ontwerp lay-out die een hotel en zijn diensten complimenten. Een intelligente hoteleigenaar is iemand die houdt zich op de hoogte en bijgewerkt van de nieuwste termen en technologieën niet alleen in het hotelwezen, maar ook in de affiliate industrie. Webdesign enschede

De online reisbranche ontwikkelt zich snel aan de eisen van de hedendaagse reiziger. De inhoud is beschikbaar via een verscheidenheid aan bronnen, waaronder derden reissites review sites, social media sites en bestemmingspagina's. Reizen marketeers verwachten dat wanneer potentiële gasten hun website te bezoeken, kunnen ze landen op verschillende pagina's op basis van hun zoekopdrachten te zijn en komen vaak geladen met informatie van andere sites.

Daarom is het noodzakelijk voor gastvrijheid websites om hun potentiële gasten gaan op elk niveau.

Een compilatie van de top tien van dingen die je zou moeten doen op uw eigen hotelwebsite:
Website optimalisatie
1. Embrace Social Media: Meerderheid van sociale media gebruikers verwachten bedrijven een sociale aanwezigheid te hebben. Ze willen bedrijven om met hen te communiceren op sociale sites. Door het omarmen van sociale media wil zeggen met een goed geplande sociale initiatief, kunt u bezoekers naar fans en uiteindelijk, in brand loyalisten. Uw sociale media pagina moet netjes, opgeruimd en niet rommelig met te veel knoppen. U moet gebruik maken van een concentratie op interessante artikelen, aanbiedingen en promoties om je sociale media pagina aantrekkelijker te maken. Bovendien, door het omarmen van sociale media, kun je berichten sturen naar duizenden mensen met slechts een paar klikken op de knop.

2. Download snelheid en bestemmingspagina's: Internet-gebruikers zijn zeer ongeduldig en als uw website duurt te lang om te openen, zal het bevorderen mogelijke bezoekers van uw concurrenten website te bezoeken. De laadtijd van een pagina mag niet langer dan 4 seconden. Let op, achtergrond muziek, flash of grote beelden verhogen van uw laadtijd. Als u toevoegt een van deze elementen, zorg ervoor dat u rekening houden met stijgingen van de laad-tijd of je zou kunnen eindigen rijden potentiële gasten van het hotel. Als de potentiële klant heeft de site bezocht, de landing page moet genoeg overtuigend voor de klant te blijven op de site en uiteindelijk een boeking maken.

3. Image & Video zoeken: Beeld-en video-search is een effectieve manier om te profiteren van verschillende zoekverkeer. U kunt maken beeld zoekopdracht door doorzoekbaar foto galleries, het toevoegen van afbeeldingen er te doen is op de site, een deel van fotosites zoals Flickr, Picasa en het toevoegen van afbeeldingen op de hotels sociale pagina's op Facebook, Twitter, etc.

4. Mobile search: Met meer dan 590 miljoen mobiele telefoons in gebruik in India, kunt u gebruikmaken van de mobiele markt door aanpassing van uw website voor mobiele telefoons en het verbeteren van de downloadsnelheid van uw website door het elimineren van flash en zware graphics. Je moet ervoor zorgen dat uw website is mobiel compatibel. Dit zal u toelaten om een ​​groter publiek te boren en mobiele sites op alle platformen te bevorderen. Zoekmachine optimalisatie

5. Slim beheren website navigatie: de meeste webgebruikers richten zich op de bovenste helft van de webpagina en scroll naar beneden als ze vinden het aantrekkelijk. Aangezien de ruimte boven grijpt meeste aandacht, moet worden aantrekkelijk. U kunt uw webpagina met behulp van een boeiende foto's en prominente gesprekken-to-action. De website moet fris, schoon en consistent in alle opzichten, immers, het weerspiegelt het beeld van het hotel. Houd de dezelfde lay-out in alle pagina's en uniform zijn met uw site navigatie, omdat gebruikers niet graag leren hoe je een onontdekt site te gebruiken.

6. Reserveren motor: het is absoluut noodzakelijk voor elke website van het hotel om een ​​booking engine. Door het installeren van een gebruiksvriendelijke booking engine die gemakkelijk integreert in de look en feel van uw website, kunt u er zeker van zijn dat uw boekingen zal blijven groeien. Het toevoegen van extra voordelen voor de klant, zoals een diner vouchers, spa-behandelingen of aankomst geschenken kan ook een stimulans van het aantal boekingen.

7. Duidelijke merkimago: Weten wie je bent als een hotelier en wat u bevorderen is erg belangrijk. Als u een duidelijk beeld niet in voor de klanten dan zullen ze niet begrijpen het merk of uw product. Inclusief een prominente hotel logo, dat een directe link naar de homepage heeft, maakt het gemakkelijker voor de gebruiker. Zonder het gebruik van te veel onnodige marketing fuzzwords, voorzien van een beschrijvende slogan die duidelijk aangeeft wat uw hotel is over al en onderhoudt je hotels in de merkimago.

8. Gebroken links: Het is noodzakelijk om uw website te controleren op gebroken links op regelmatige basis als gebroken links achter een zeer twijfelachtige imago. Ontbrekende een of twee van dergelijke hyperlinks is onontkoombaar voor sommige hoteliers, dit vraagt ​​om het gebruik van creatieve foutmeldingen.

9. Get Hyperlocal: De term Hyperlocal is in wezen een verlengstuk van uw lokale sociale marketing, die typisch is bedoeld voor inwoners van een bepaalde gemeenschap, regio, stad, dorp of wijk. Het omvat websites als Facebook Plaatsen, zal Google Maps etc. Getting hyperlocal letterlijk van uw bedrijf op de kaart '. De stijging van de populariteit van geo-tagging applicaties betekent dat u kan bieden prikkels voor 'check-ins' naar uw hotel.

10. Bestudeer de site statistieken: Het bestuderen van uw website statistieken tonen u de "Ways and Means 'om uw website te verbeteren. Maak kennis met de verschillende termen die worden gebruikt om website verkeer inclusief-bezoeken, hits, page impressions, een uniek uitzicht etc. Dit stelt u in staat om uit te vinden welke pagina's het meest succesvolle, op welk moment van de dag heeft uw site te beschrijven maximale hits, welke zoekmachines gebruiken om te bereiken, enz. Het bijhouden van een track op deze statistieken zullen u op de hoogte te houden hoe succesvol is uw website.

In een markt waar afnemers van reizen worden steeds meer prijs beperkt en kieskeurig in de keuze van leverancier, reizen retailers gewoon niet veroorloven om te verliezen verkopen aan elementaire fouten. Het probleem is dat de reis een klant neemt de richting van een aankoop krijgt steeds ingewikkelder. Een goed beheerde website zal u helpen om uw verkoop-en boekingen te bevorderen. Laat uw website nu beginnen te werken voor u!

No comments:

Post a Comment