Thursday 2 August 2012

De methode die Google gebruikt om te rangschikken uw site

Elke website is vandaag op weg naar een hoge Google rankings (ranking Google) te krijgen. Of het nu een nieuwe website (Nieuwe website) of een oude professionele website (Professionele website) allen nastreven maatregelen die zullen het verbeteren van hun Google-rankings. Waarom ze dat doen is ook geen rocket science te raden. Het is een bekend feit dat een hoge ranking in Google haalt u veel verkeer en uitstekende conversies ook. Geen wonder dat webmasters in dienst nieuwe en verbeterde zoekmachine optimalisatie (Zoekmachine optimalisatie), strategieën en methoden om een ​​goede positie op de zoekmachine te krijgen.

Maar weten we hoe Google de websites rangschikt. Google maakt gebruik van in principe twee belangrijkste factoren om vast te stellen van uw website rank op hun zoekmachine. Deze twee factoren zijn in principe On-page ranking en de Page Rank. Dit artikel beoogt in het uitleggen van deze twee factoren -

On-page ranking
On-pagina is een manier waarop je zoekwoorden gebruiken in de inhoud van uw site om het zoekmachine vriendelijk. Vandaar, dit is een aspect dat wordt gecontroleerd door u, maar beoordeeld door de zoekmachine om te rangschikken. Je moet kijken naar de title tag, heading tags, link tekst, lichaam content, alt tags etc op uw site en ze te optimaliseren met relevante trefwoorden. Maar vergeet niet om de zoekwoorden proppen. Het optimaliseren van deze onderdelen van uw website en meer betekent dat Google kan kruipen door uw inhoud en uitzoeken precies wat je wilt. De truc is om te weten hoe uw pagina's te optimaliseren.

Page Rank
Page Rank (PR) is een methode die door Google op het belang van een webpagina te vermelden. Wanneer de On-page factoren, zoals de titel tag, enz. in aanmerking worden genomen, maakt gebruik van Google Page Rank om de resultaten aan te passen, zodat sites die worden geacht meer "belangrijk" zal bewegen in de resultatenpagina van de zoekopdracht van een gebruiker aangepast. Sites krijgen meer Page Rank door het hebben van kwaliteit links ernaar. Kwaliteit links zijn links van andere gerelateerde sites waarvan de rang van de pagina is goed. Webdesign enschede

Volgens de theorie van Google, als Page 1 geeft een link naar pagina 2, Page 1 Pagina 2 beveelt als een belangrijke pagina. Page Rank is ook van mening het aantal links terug op uw site wijst op het belang van de pagina te bepalen. Als een pagina heeft belangrijke links verwijzen naar deze, dan zijn links naar andere pagina's ook belangrijk geworden.

De hele strategie van Google in het bepalen van de positie van uw website kan worden samengevat als volgt -

? De zoekmachine spider zoekt naar alle pagina's die overeenkomen met de trefwoorden van de query ingevoerd
? Dan is de spin rangschikt ze volgens de On-page factoren. Dit wordt beoordeeld door de relevante inhoud en het zoekwoord in de titel en de pagina-inhoud.
? Naast de spin berekent de inbound links anchor-tekst
? Pas de resultaten door de Page Rank scores

Op deze manier Google positioneert uw webpagina. Door gebruikmaking van geschikte on-page en off-page optimalisatie strategieën kunt u gemakkelijk een goede Google rankings. Vandaar het gebruik van goed gepland SEO optimalisatie (SEO Website optimalisatie) strategie is noodzakelijk.

No comments:

Post a Comment